ראשי » טיפים » היתרונות והחסרונות של אימון TRX

היתרונות והחסרונות של אימון TRX

גם אם אתם אנשים אשר מתאמנים מדי יום וגם אם אתם כאלו אשר מעדיפים לנוח על הספה, לבטח שמעתם על אימון ה- TRX. מדובר באימון חדשני אשר מאפשר להצמיח שרירים ולשמור על הגזרה. האימון לרוב נעשה בעזרת רצועה מיוחדת אשר ניתן למתוח במגוון דרכים. כעת נבקש להסביר לכם על היתרונות והחסרונות של אימון זה.

אז מה זה בעצם TRX?

אימון TRX הגיע בשנים האחרונות אל עולם הכושר והבריאות. מדובר בסוג של התעמלות המבוסס על רצועה חזקה אשר ניתן למתוח במגוון דרכים. שיטת האימון נוצרת כאשר הידיים והרגליים של המתעמל , מתאמצות למתוח את הדבר. יש להבין כי מדובר ברצועה אשר מגיעה בגדלים ובדרגות קושי שונות. כך כול מתעמל יוכל להתאים את המוצר לתנאים המתאימים לו. לאורך השנים, נוצרו עשרות תרגילי כושר המבוססים על רצות הTRX. מדובר באימון אשר לעיתים הוא איננו פשוט כלל וכלל. אך אם תתמידו לעשות אותו הרי שתוכלו להרוויח תוצאות איכותיות שתהיו מרוצים מהן.

אימון רצועות TRX קבוצתי
בתמונה: אימון רצועות TRX קבוצתי
לאימון רצועות TRX הקרוב לביתכם השאירו פרטים ונדאג שיחזרו אליכם

יתרונות אימון ה- TRX

אימוני הTRX מתאימים למגוון רחב של מתאמנים. דבר זה מתאפשר מכיוון שהאימון נעשה בעזרת בקרה והדרגתיות. לרוב תוכלו להתאמן עם הרצועה רק לצד מאמן מומחה או בעזרת סרטוני הדרכה מפורטים. כך התעמלות זאת נחשבת בריאה ופשוטה יותר. בשונה מאימוני משקולות וכוח אשר יכולים לגרום לבעיות גב, הTRX נחשב בטוח יותר. בנוסף, תוכלו למצוא את המוצר במגוון רחב של חנויות ועסקים. מדובר ברצועה אשר היא קלה לנשיאה וניתן לקחת אותה יחד אתכם לפארקים ומקומות שונים. לבסוף, זהו סוג אימון אשר הוא נפוץ למדי. כך תוכלו להתייעץ אם מתעמלים נוספים, על דרכים לעשייה איכותית יותר.

חסרונות אימון ה- TRX

לעיתים, ישנם אנשים המבקשים אימון פשוט ומהיר. בסופו של יום הTRX הוא אימון שלא תוכלו לעשות בעצמכם. כך תצטרכו להתייעץ עם מאמני כושר או להיעזר במקורות מידע שונים. בנוסף, על אף המבחר, הרי שרצועות הTRX האיכותיות יכולות להגיע למחירים גבוהים. כך אם תבקשו לקנות מוצר זול, תסתכנו בפציעות ובשחיקה של הרצועה תוך זמן קצר. כדי לפעול לצד הרצועה, תצטרכו להגיע למרחב מיוחד הנותן לכם אפשרות לנוע בצורה נוחה. לרוב נהוג להגיע לפארקים או למכוני כושר על מנת להשתמש באימון זה.  זהו איננו אימון שניתן לעשות בבית שלכם. לבסוף, כדי להגיע לתוצאות גבוהות, תצטרכו להתאמן בצורה יומיומית ואף להעלות את דרגת הקושי.

כיצד תמצאו את הסיוע המתאים

כמו שכבר הספקנו להזכיר כמה פעמים לאורך המאמר, יש להבין כי לא תוכלו לבצע את אימון הTRX לבדכם. כך ישנה חשיבות גדולה למדי למאמן או לסיוע שתמצאו על מנת ליצור שיטת התעמלות שתתאים לכם. אימון TRX עובד על שרירים, כך תצטרכו למצוא אדם אשר יוכל לבחון את הגוף שלכם ולהבין את כמות המאמץ אשר אתם יכולים לעשות. כך ההמלצה היא למצוא מומחה שעובד בתחום זה שנים רבות. בנוסף, יש לבדוק את ההכשרה אשר עבר. ישנם כיום מוסדות אקדמיים אשר מכשירים מאמנים ברמה הגבוהה ביותר. לבסוף, אימון הTRX נמשך לאורך זמן. כך תצטרכו למצוא בעל מקצוע אשר יציג לכם מחירים נוחים ואף יהיה פנוי לפגישות שבועיות. בעזרת תנאים גמישים אלו תוכלו לקבל את האדם המתאים לכם ביותר. אפשרות נוספת היא לבצע את האימון בעזרת אתרי אינטרנט ומקורות מידע. כאן ישנו צורך להיזהר מבעלי מקצוע אשר הם אינם איכותיים. כך ישנו צורך לקרוא את הביקורות של משתמשים קודמים בשירות האתר.