ראשי » פילאטיס ויוגה » היתרונות של אימון פילאטיס מכשירים

היתרונות של אימון פילאטיס מכשירים

היום כולנו כבר שמענו על פילאטיס. זה נכון בין אם מדובר על אנשים צעירים ובין אם מדובר על אנשים מבוגרים יותר. זה נכון לגבי מי שגר בצפון וגם לגבי מי שגר בדרום. למעשה, אימוני פילאטיס כובשים את הארץ כולו. לכן ברור מדוע גם אתם תוהים: האם כדאי לנו להתחיל לעשות פילאטיס? כדי שתבינו למה כדאי לכם לרוץ ולהירשם לאימונים כאלה, עליכם להכיר את היתרונות של ענף הספורט המיוחד הזה.

היתרונות של אימון פילאטיס מכשירים
בתמונה: מתאמנים באימון פילאטיס מכשירים

מה המטרה של אימון פילאטיס?

עוד לפני שנדבר על היתרונות של אימון פילאטיס, צריך להבין מה המטרה שלו. למעשה, המטרה של פילאטיס מכשירים היא לחזק את הגוף. יש כאן חיזוק של שרירי הליבה לצד הארכת השרירים. חשוב להבין: כאשר השרירים שלנו יותר ארוכים אנחנו הרבה יותר גמישים. כאשר אנחנו יותר גמישים, הרבה יותר קשה לנו להיפצע ואנחנו גם יכולים להשתקם מהר יותר מפציעות. בנוסף, עוד מטרה של אימוני פילאטיס היא לשפר את הקואורדינציה. לכן ברור מדוע מדובר על ספורט שהוא כל-כולו בריאות. זו גם הסיבה שבגללה, אם תעשו זאת, לא תצטערו על כך.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת לאימוני פילאטיס? השאירו פרטים

היתרונות הייחודיים של אימוני פילאטיס

אם אתם חושבים להירשם לאימוני פילאטיס, טבעי שתרצו לדעת מה ייצא לכם מזה. אתם הרי הולכים להשקיע לא מעט זמן וכסף, כך שברור מדוע תרצו ליהנות מכמה יתרונות. במקרה של אימון פילאטיס, אתם תיהנו מיתרונות בולטים כמו: שיפור האיזון והיציבות, עיצוב וחיטוב הגוף כפי שלא קורה בענפי ספורט אחרים, הפחתה משמעותית ביותר של כאבי גב, שיקום ממחלות שונות ומפציעות ומודעות מוגברת לנשימה.

בנוסף, כאשר מדברים על אימוני פילאטיס לנשים בהיריון או אחרי לידה, יש עוד יתרונות ברורים. נשים בהיריון לא אחת חוות קשיים וכאבי גב קשים. פילאטיס יכול לעזור בכך בצורה בלתי רגילה. לכן ברור מדוע היום עוד ועוד נשים בהיריון ואחרי לידה בוחרות לעשות פילאטיס, וזה בהחלט מומלץ בחום.

שיפור המודעות לשרירים

יתרון נוסף משמעותי שמציעים אימוני פילאטיס, זו המודעות לשרירים. בחיי היומיום אומנם כולנו מפעילים את השרירים שלנו, אך אנחנו לא חושבים על זה. יתרה מכך, יש הרבה מאוד שרירים פנימיים יותר ופחות גדולים שאנחנו מפעילים ואנחנו כלל לא מודעים לכך. אימון פילאטיס מגביר את המודעות שלנו לעניין הזה. כתוצאה מכך אנחנו לומדים לזוז בצורה נכונה יותר. למעשה, חלק מדהים ממה שעושה פילאטיס, זה ללמד את הגוף מחדש – איך ללכת, איך לעמוד ואיך להיות בתנועה נכונה בכל עת. לכן ברור מדוע מדובר על אימונים מיוחדים ועל יתרונות שלא כל כך פשוט למצוא בענפי ספורט אחרים.

איך לבחור איפה לעשות אימוני פילאטיס מכשירים

הרעיון של פילאטיס מכשירים מוצא חן בעיניכם? מעניין אתכם להשתמש במיטת פילאטיס ייחודית ואתם תוהים איפה תוכל לעשות אימון פילאטיס כזה? האמת היא, שבכל סטודיו שמכבד את עצמו יש לא רק אימוני פילאטיס בסיסיים, אלא גם אימונים עם מכשירים. לכן טבעי שתשאלו את עצמכם: האם יש משמעות לשאלה איפה מתאמנים? והאם המדריכים צריכים להיות מומחים? התשובה היא בפירוש כן. יש לכך משמעות ולא כדאי להתפשר על פחות מהכי טוב שיש. אתם הולכים להשקיע לא מעט זמן באימונים עצמם, אז למה שלא תפיקו מהם את הטוב ביותר? לצורך כך עליכם לבדוק מי יהיו המאמנים שלכם. כמה ניסיון יש להם? והאם הסטודיו עצמו שבו אתם רוצים להתאמן באמת נחשב למוצלח? נסו לברר מראש הכול וכך תוכלו לבחור באימוני הפילאטיס הכי טובים שיש באזורכם.